Scottish Fold & British Shorthair Sahiplendirme 2018

Scottish Fold & British Shorthair Yavru Kedi 2018 Türkiye
     

Kedi Severler Dikkatine :)

Merhabalar Scottish Fold & British Shorthair KEDİ PERİSİ & KediZade ailesinin dünyasına hoş geldiniz. İletişim için 0507 466 4209 nodan bizlere ulaşabilirsiniz. Cins Kedi ve Kedilerle ile ilgili her konuda ''Türkiye' deki cins kedi fiyatları istatistiklerini , sahiplendirenler , cins kedi satın almak isteyenlere tavsiyeler öneriler, sahiplendirme yapanlar yada kedi satış ilanları olan evcil satış gibi sitelerde muhtemelen birçok kedi sahiplendirme için ilan görüyorsunuz , cins kedi sahiplenme de dikkat etmeniz gerekenler, Safkan british Shorthair nasıl olmalıdır ? Safkan Scottish Fold nasıl olmalıdır vb kısacası kediler ile ilgili herkonuda '' bizleri çekinmeden arayarak bilgi alabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle ..

15 Şubat 2018 Perşembe

British Shorthair & Scottish Fold kedi yavrusu


2018 Yılı Eşleşme Planları
( eşleşmeler )
Baba Adayımız BARON B.C.H. of Kedi Perisi
11 kiloluk dev adam :) daha fazla resim secere ve bilgi BARON TIKLAYINIZ

http://www.kediperisi.com/scottish-fold-blue-erkek-baron
Scottish Fold Blue
Anne Adaylarımız : Beyaz Scottish Straight 
Fawn British SHorthair 
Lilac Scottish Straight.
 Beyaz Scottish Straight 
Beyaz Scottish Straight 
Fawn British SHorthair 
---------------------------------------------------------------------------
Babanın ve Kreşimizde dünyaya daha önceden gelen yavrularımız
Ne tip ve ne renk olacak sizler için örneklendirdik.
fikriniz olması açısından önemlidir.
Beklenen Scottish Straight & Scottish Fold ırkı yavrularımız için renkler
BLUE & BEYAZ
olacaktır. Haklarında bilgi için iletişim
0507 466 4209
 Scottish Fold gri renkli yavrular
 Blue Renkli Scottish Fold erkek dişi yavrular
 Beyaz Scottish Straight dişi erkek yavrular
 Duman Rengi Scottish Fold Yavru Kedi
 Scottish Straight ( Dİk Kulaklı İskoç Kedisi ) Blue renk
 Turuncu gözlü Scottish Straight dişi erkek yavru

Tüm Kedilerimiz ve bebekleri safkan FULL secereli olup Dünya Kedi Federasyonu ve DKED Dünya Kedi Irkları Derneğine kayıtlıdırlar.
Scottish Fold & Scottish Shorthair (Straigth)

0507 466 42 09
www.kediperisi.com

11 yorum:

  1. British Shorthair ırkının en güzel prensesi,kızım ŞANS anne oldu. Baba İzmir Seferihisardan Scottish fold CHRIS:)
    1 lilac & 3 classic blue safkan bebekler.
    Haklarında bilgi almak ve sahip olmak için iletişim
    => 0536 97 666 33
    Yasmin Cats

    YanıtlaSil
  2. merhaba benim hamile bir pekines köpeğim var bir ay sonra bebekleri dünyaya gelecek ve bugüne kadar çok fazla kedim,köpeğim,kuşlarım,balıklarım,tavşanım oldu ama daima British Shorthair ırkından bir bebeğim olsun ve evdeki diğer petlerimle tam bir aile oluştursunlar istedim.ama satın almak için ayıracağım parayı petlerimin bakımında kullanmak istiyorum bu nedenle yavrularına sıcak bir yuva arıyan British Shorthair veya skottish fold sahiplerinin benimle irtibata geçmelerini rica ediyorum.

    Samuray Efe İşyapan sonofsmyrna@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. selamlar yaklaşık 1 aydır ücretsiz Shorthair arıyorum ve anladım ki kimse parasız vermicek 150 lira param var Shorthair sahibi olamaz mıyım lütfen yardım !

    YanıtlaSil
  4. Oğlum için acı bir kayıp olan biritish'i yerine yeni bir yavru British shorthair kedi arıyorum.Aramızda Yavrusu olupta Sahiplendirebilecek varmı?

    YanıtlaSil
  5. Ankarada scottish fold yavru arıyoruz. iletişim 0505 964 12 36.

    YanıtlaSil
  6. Yavru beyaz scottish fold veya British Shorthair arıyorum.. 650TLye kadar .. Yavrusu olanlar lütfen arasınlar

    Ahu Doğaner
    0535 845 75 70

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben istanbulda yaşıyorum ve chinchilla simsiyah bir oğlum var ve birtane de british short hair arıyorum satmak isteyen varsa haber beklıyorum

    05398786800 .... haberlerinizi beklıyorum :)..

    not: aslında british short hair whiskas olursa cok mutlu olurum

    ramadan atasayan

    YanıtlaSil
  8. Yavru bir British short hair arıyorum. Lutfen yardımcı olun, oglum mırmırını dört gozle bekliyor.

    İrtibat için:
    Tlf: 0530 882 38 48
    Email: telhat@g mail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Scottish Fold delisiyim ama max. 200 tl verebilirim. renk önemli değil. lütfen irtibata geçin.
    Özlem 0532 234 97 14

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar istanbul maltepe 1.5 yasında 7 kılo yakısıklı brıtısh ogluma scotısh dısı arıyorum
    omers@tr.inditex.com

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar Antalya da yaşıyorum scottish fold arıyorum ama maksimum 250tl bütçem var yardımcı olabilecekler ulaşabilirmi 0553 122 33 63

    YanıtlaSil