Scottish Fold & British Shorthair Sahiplendirme 2018

Scottish Fold & British Shorthair Yavru Kedi 2018 Türkiye
     

Kedi Severler Dikkatine :)

Merhabalar Scottish Fold & British Shorthair KEDİ PERİSİ & KediZade ailesinin dünyasına hoş geldiniz. İletişim için 0507 466 4209 nodan bizlere ulaşabilirsiniz. Cins Kedi ve Kedilerle ile ilgili her konuda ''Türkiye' deki cins kedi fiyatları istatistiklerini , sahiplendirenler , cins kedi satın almak isteyenlere tavsiyeler öneriler, sahiplendirme yapanlar yada kedi satış ilanları olan evcil satış gibi sitelerde muhtemelen birçok kedi sahiplendirme için ilan görüyorsunuz , cins kedi sahiplenme de dikkat etmeniz gerekenler, Safkan british Shorthair nasıl olmalıdır ? Safkan Scottish Fold nasıl olmalıdır vb kısacası kediler ile ilgili herkonuda '' bizleri çekinmeden arayarak bilgi alabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle ..

22 Şubat 2018 Perşembe

Hakkımda Kediperisi Kedizade

2009 yılında ilk British Shorthair Kedimi sahiplenerek FIFe Fédération Internationale Féline FIFe Federasyonuna bağlı Kedi Perisi uluslararası cattery ismimi aldım. 2012 yılından itibarende WCF World Cat Federation ve DKED Dünya Kedi Irkları Derneği çatısı altında kedi sevgime devam ettim.
Nasıl hızlı geçmiş zaman şimdi yıl 2018.
Kedi Perisi & Kedizade uluslararası cattery özellikle
Scottish Fold & British Shorthair & Scottish Straight ırklarında uzmanlaşmıştır.
Farklı olarak Munchkin ve American Curl Devon Rex ırkından kedilerede sahip olduk.
Sayfamızdaki kediler 2010 yılından itibaren 2018 yılına kadarki yavrularımız ve kedilerimizi sizlerle paylaşmak amaçlıdır. Kreşimizde sadece ve sadece safkan full secereli kedilerimiz yaşamaktadır :) Benim için aşktı bu safkan kedi üretmek , sahibi olmak. 2009 yılında satan yada sahiplendirme yapan kişilerden secereli bir kedi sahiplenemeyince , yurtdışından astronomik rakkamlar ödeyerek kedi satın almak zorunda kaldım :) Ama iyi ki satın almışım gerçekten safkan sağlıklı kedi ülkemizde o zamanlar bulmak imkansızdı. Genelde ya yurtdışından getirip satanlardı ki ordaki en ucuz kedileri Türkiye'ye getiriyorlar aldıkları fiyatların çok üstünde seceresiz satıyorlar dı ; yada ırkı bile olmayan kedilerle Scottish Fold kedileri eşleştirip her kulağı düşük olanı fold diye satıyorlar yada ki en kötüsü fold & fold eşleştirenler Scottish Fold satıyorlardı. Ama ben illaki en sağlıklı en güzel kediyi satın almak istiyordum. Ücretsiz veren yoktu :))) Yani sorunu olmayan kediyi kimse ücretsiz vermiyordu. Böylece Türkiye'deki ilk secereli Scottish Fold ve Scottish Straight kedileri satın almış biri olarak ciddi fiyatlar ödedim ve satın aldım satın almak zorundaydım. Ancak herkesin verebileceği fiyatlar olmadığı için bu kediler , yani halk arasındaki tabirle bir kediye onca para verilirmi dendiği için :))) var olan kedilerin değerlerini bulması ve sağlıklı üretimle safkan ırkların korunması için 2009 yılından itibaren kedi ırkları dernek çalışmalarına başladım. Onlarca uluslararası kedi yarışmaları düzenledim. Ve günümüzde 5000 kedinin kayıtlı olduğu secere sistemine sahip dünyanın tek tam DÜnya Kedi Federasyonu üyesi Dünya Kedi Irkları Derneğinin başkanlığını yaptım halada yapıyorum :) Gülümsüyorum çünkü bu çok zorlu süreçte pek sevilmeyen kişi ilan edildim. Bilirsiniz biz ülke olarak başarılı kişleri çok takdir ederiz :)) Her yıl yurtdışında birçok ülkeye giderek belki yine tonlarca para harcıyorum ama KEDİ HAKEMİ olmak için eğitim alıyorum.
Seviyorum ben öğrenmeyi kısaca böyle anlatabilirim. Öğrenmeninde sonu yok.
Farklı ırk cins kedileri inanılmaz seviyorum. Takipçilerim ve yakın çevrem çok iyi bilir . Bu sebeple cüce, kuzu gibi kıvırcık kürklü, Scottish Foldun tam tersi kulaklı American Curl kedileri satın aldım. Ama iyi ki aldım. Rusya Kazakistan Ukrayna Almanya birçok ülkeye satın almak için gittim. İyiki gitmişim :)) Ülkemizde hiç olmayan ırkları kedi severler ile tanıştırdım. 

Hatta öyle başarılı oldumki :) Dünyanın 1 numarası olan Munchkin kediyi ürettim. Gerçekten Dünya 1.si oldu. Sonra Kanada Amerika Rusya Ukrayna Belçika Almanya Japonya Çin birçok ülkeden  birçok kişi sahiplenmek istedi. Büyük gururdu benim için.
İşte böyle aslında ismim Kedi Perisi değil Kedi Manyağı olmalıydı :D Çok havalı sözlerle değil kalbimle ; kedi sevgimi ama özelikle ırk kedi takıntımı sizinle paylaşmak istedim.
Irk Kedi dendiğinde aklınıza laboratuvar kobay fareleri gibi canlılar aklınıza gelmesin :) Bu kedilerin hepsi doğal mutasyonla dünyaya gelmişler. Bilinenin aksine insan eliyle mixlenerek yaratılmamışlardır. Hepsi Allah tarafından yaratılmış doğal mutasyona sahipler. Yani doğada kendiliğinden varolmuşlar. Tabi şimdi bu ırklar evlerde yaşıyor ve üretilmesi gerektiği şekilde üretiliyor yani sokaklarda nadiren sahipsiz kalabilenleri tabiki var. Ben Ankara'da örneğin Dünya Kedi Federasyonu başkanı ile kedi değerlendirirken curl kedi doğal üreyen gördüm :)

Yine Pet Dergilerinde Kedi Irkları Hakkında yazılarım oldu. Her zaman ve hala kedileri kedi ırkları nadir kedileri tarihi belgeleri araştırıyorum ve öğrenmekten büyük keyif alıyorum. Uluslararası Kedi Bİlimi seminerleri düzenleyerek birçok kedi severin de bilgilenmesine imkan tanıdık. Yaz yaz bitmez :)) Ah bu arada esas mesleğim Radyoloji Teknikeri idim . Beşeri sağlık bilgim bana çok büyük avantaj sağladı.
Sevgiyle ama hep kedilerle kalp kalbe yaşayın.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder